به گزارش خبرگزاری مهر، به دستور قضایی استفاده از اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) برای تاکسی های اینترنتی فعال در کشور از تاریخ ۳۰ آبان ماه ممنوع خواهد بود. در همین راستا تاکسی یاب های اینترنتی در اطلاعیه ای از رانندگان خود خواسته اند که از این پس از اپلیکیشن مسیریاب Waze استفاده نکنند.

منبع: خبرگزاری مهر

آيفون ۱۰ یکی از مورد انتظارترین محصولات دنیای موبایل در سال ۲۰۱۷ است که در ادامه می‌‌توانید بررسی عمیق ویدیویی زومیت از پرچمدار اپل را مشاهده کنید.

BBC به تازگی اپلیکیشن جدیدی مخصوص کودکان درست کرده است که نام آن iPlayer Kids است. هدف از ساخت این اپلیکیشن، ایجاد محیطی امن برای کودکان است تا در آن به مکاشفه، بازی و تماشای برنامه های خود بپردازند. چرا که بچه ها اکثر مواقع دوست دارند   که خودشان تصمیم بگیرند چه کاری انجام دهند. از این رو اپلیکیشن جدید با داشتن امکانات و انتخاب های متفاوت این حس را می دهد که بچه ها رئیس خود هستند و دیگر نیازی نیست بزرگترها برای آنها تصمیم بگیرند؛ البته با در نظر گرفتن این نکته که تمامی محتویات این اپلیکیشن فضای امنی برای کودکان ایجاد کرده باشد. این اپلیکیشن برای کودکان ۵ تا ۹ ساله تولید شده است. در ادامه ویدئوی جالبی از پروسه ساخت این اپلیکیشن را می توانید ببینید.

اگر علاقه به برنامه نویسی بازی های پیکسلی دارید این برنامه را توصیه میکنم

به نظر می رسد شرکت مایکروسافت، سرگرمی جانبی خود در تولید اپلیکیشن برای سایر پلتفرم ها را کاملاً جدی گرفته است. آنها به تازگی کمپانی Xamarin را به مالکیت خود درآوردند؛ شرکتی که کارش توسعه بسترهای مناسب جهت پورت کردن نرم افزارها از پلتفرم های مختلف است.
مداد، یک کیبورد کاملا فارسی و مطابق با لی‌اوت کیبورد استاندارد اپل است. که به منظور افزایش دقت تایپ، استفاده‌ی حداکثری از فضای کیبورد شده است. شما می‌توانید با سراندن انگشت خود به سمت بالا یا پایین برروی دکمه‌های کیبورد حرف دوم کیبورد را تایپ کنید. به طور مثال به منظور تایپ عدد "۴" کافیست انگشت خود را برروی حرف "ف" به سمت بالا یا پایین بسرانید یا به منظور تایپ نیم‌فاصله انگشت خود را برروی فاصله به سمت بالا بسرانید همچنین می‌توانید با سراندن انگشت خود به سمت راست یا چپ برروی دکمه‌ی فاصله (اسپیس) زبان کیبورد را به انگلیسی و بالعکس تغییر دهید. فونت مورد استفاده در کیبورد فونت "ایران سن سریف" می‌باشد که جزو زیباترین فونت‌های فارسی است. همچنین بعد از فعال سازی کیبورد و دادن اجازه‌ی دستری کلی به کیبورد (Allow Full Access) می‌توانید از بین تم‌ها و رنگ بندی موجود، کیبورد مورد نظر خود را انتخاب کنید. این کیبورد از تمام آیفون‌های موجود (۴اس، ۵، ۵اس، ۶ و ۶ پلاس) در دو حالت عمودی و افقی پشتیبانی می‌کند.

بیشتر ببینید